Bioliq intensywne serum rewitalizujące

Teraz będzie recenzja, która ocieka słodyczą i wazeliną ;) wszystko z powodu mojego zachwytu serum Bioliq.

Pierwszą buteleczkę dostałam w prezencie. Teraz nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć tego kosmetyku na półce.

Od producenta:
Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin i minerałów.
Stymuluje rewitalizacje skóry: aktywnie odżywia, regeneruje i nawilża, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Dzięki obecności składnika aktywnego, wyizolowanego z korzeni tarczycy bajkalskiej, poprawia jędrność i elastyczność, jednocześnie hamując starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, poprzez zwiększenie liczby podziałów komórkowych. Oddziaływując na metabolizm preadipocetów i adipopcytów, znacząco redukuje podwójny podbródek, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.


Ode mnie:
Wszystko się zgadza! Do tej pory miałam duży problem a nawilżeniem skóry twarzy. Latem była narażona na działanie słońca, zimą łuszczyła się z powodu wiatru i mrozu. Do momentu, gdy odkryłam Bioliq. Używam go codziennie na noc i dodatkowo w weekendy na dzień. Według mnie nie nadaje się pod makijaż ze względu na lekko oleistą konsystencję. Co prawda szybko się wchłania i nie jest tłusty, ale mam wrażenie, że w nocy lepiej działa ;)
Nakładanie jest niezwykle proste, bo w buteleczce znajduje się wygodna pipetka. Bioliq ma przyjemny zapach, który na pewno nikogo nie będzie drażnił i nie wywoła bólu głowy.
Mam delikatną skórę twarzy, ale Bioliq absolutnie mnie nie uczulił, co można uznać za sukces.

Po kilkutygodniowym stosowaniu tego produktu zauważyłam, że na twarzy nie robią mi się żadne wypryski czy przebarwienia. Co do efektów przeciwzmarszczkowych, to ciężko mi się odnieść do tematu- zmarszczki jeszcze mnie nie dotyczą. Ale zawsze lepiej powstrzymać procesy starzenia. 

Podsumowując serdecznie polecam! Bioliq nie jest może zbyt tani (około 30 zł) ale uważam, że warto wydać te pieniądze zwłaszcza jeśli ktoś ma problemy z suchą skórą. Mnie ten kosmetyk bardzo pomógł więc polecam go każdemu. A Wy jaką macie opinie na temat Bioliq?

11 komentarzy:

  1. Również mam suchą cerę, więc mógłby się u mnie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę mieszaną. Serum znam tylko z widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kupić i stosować :) myślę że dla cery mieszanej też będzie dobre. Jeśli się zdecydujesz to koniecznie daj znać jak oceniasz ten kosmetyk :-)

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam żadnego produkty Bioliq. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) jest wiele produktów do wyboru. myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń
  4. Przymierzam się do serum Bioliq, ale ja muszę coś dobrać do cery tłustej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie go wypróbuję bo od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusił mnie, ale ja musiałabym dobrać do tłustej cery, póki co mam z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wrażenia? kocham Bioliq ale czasami warto spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie 30 zł za serum to całkiem OK cena, ale musiałabym sprawdzić skład. Zależy mi na jak najlepszym, zwłaszcza w takich intensywnych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń