Perfumy Coco Chanel Mademoiselle

Jestem osobą, którą ciężko zadowolić jeśli chodzi o wybór perfum. Większość zapachów jest dla mnie za słodka. Przy części dostaję migreny. Mam jednak swoje ulubione perfumy i są nimi od wielu lat "Coco Chanel Mademoiselle".
Eleganckie, intensywne, zmysłowe. To moje pierwsze skojarzenia. Patrząc na flakon, widzę prostotę zamkniętą w eleganckiej obudowie. Przezroczysta bryła z akcentami bieli i złota. Wygodny, duży atomizer. Na pewno nie złamiemy paznokcia przy próbie poperfumowania się.
Przechodząc do zapachu jest on... niepowtarzalny. Tych perfum nie da się pomylić z innymi. Przez pierwsze minuty zapach jest intensywny. Być może niektórym wyda się duszący. Ale po chwili mocna nuta staje się bardzo przyjemna, lecz na tyle intensywna by pozostać na skórze przez wiele godzin. Zapach dosłownie nas otula. Przechodząc obok innych ludzi wiele razy widziałam jak zaczynali wąchać powietrze, bo pozostawiłam po sobie przyjemną woń. 
Ten zapach jest dla mnie synonimem luksusu. Powabny, kobiecy, odrobinę orientalny. Zdecydowanie nadaje się na zimową porę i wieczorne wyjścia.
Idealny dla odważnej kobiety.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten zapach:). Kiedyś zastanawiałam się nad wersją wody perfumowanej, ale jednak woda toaletowa ma w sobie więcej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten zapach w każdym wydaniu. Jest jedyny w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zapach z wyjątkiem ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena niestety zaskakuje, ale dobre perfumy niestety mają ten minus... za to moim zdaniem mogą wystarczyć na dłużej. mają silny zapach i długo utrzymują się na ciele. więc pewnie koszt się zwraca a przynajmniej pęknie pachniemy :)

      Usuń